Chalet met 2 Slaapkamer I Kom Wandelen en Fietsen

Westdorperstraat 29, Schoonloo, 9443 TM, Països Baixos

Troba el millor hotel a Schoonloo per a les teves dates, per preu o preferència

Compara ofertes per a Chalet met 2 Slaapkamer I Kom Wandelen en Fietsen entre centenars de webs des d'un sol lloc

Cerca ofertes amb cancel·lació gratuïta o puntuacions excel·lents

Compara habitacions i preus

Comparem preus en centenars de webs per trobar la millor ganga
1 nit
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Comparem preus en centenars de webs per trobar la millor ganga

Informació ràpida

Entrada a partir de les:
14:00
Sortida abans de les:
10:00

Serveis i instal·lacions

Wi-Fi
Pàrquing
Piscina
Restaurant
No fumadors
Bugaderia

Més informació sobre Chalet met 2 Slaapkamer I Kom Wandelen en Fietsen

Chalet met 2 Slaapkamer I Kom Wandelen en Fietsen

Featuring garden views, Chalet met 2 slaapkamer I Kom wandelen en fietsen features accommodation with a seasonal outdoor swimming pool, an open-air bath and a garden, around 46 km from Simplon Music Venue.

Ubicació

Westdorperstraat 29, Schoonloo, 9443 TM, Països Baixos|A 0,89 km del centre de la ciutat

Arribada i sortida

Entrada a partir de les:

14:00

Sortida abans de les:

10:00

Informació útil

Llits supletoris

Per obtenir més informació sobre com afegir llits supletoris, posa't en contacte amb l'hotel.

Bressol

Per obtenir més informació sobre com afegir un bressol, posa't en contacte amb l'hotel.

Informació important de l'hotel
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars. Cal que informeu Chalet met 2 slaapkamer I Kom wandelen en fietsen de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació. Si causes danys a l'allotjament durant l'estada, et podrien demanar de pagar fins a un màxim de EUR 100 després de l'estada (d'acord amb les condicions en cas de danys d'aquest allotjament). If travelling with pets, there is a surcharge of EUR 7.00 per pet per night and this needs to be paid at the reception. Please note that a maximum of 2 pets is allowed. Please note that there is an extra surcharge of EUR 5.00 per stay to have access to the recreation park and need to be paid at the reception. Please note that the city tax of EUR 5.00 per person per night needs also to be paid at the reception. Please note if make a reservation for 90 days or more, the city tax is than EUR 60 per month. Gestionat per un particular

Chalet met 2 Slaapkamer I Kom Wandelen en Fietsen: PMF

Sí, Chalet met 2 Slaapkamer I Kom Wandelen en Fietsen té restaurant.
A Chalet met 2 Slaapkamer I Kom Wandelen en Fietsen, pots arribar-hi a partir de les 14:00 i has de deixar l'habitació abans de les 10:00.
Sí, Chalet met 2 Slaapkamer I Kom Wandelen en Fietsen té pàrquing.
Chalet met 2 Slaapkamer I Kom Wandelen en Fietsen és a 0.9 km del centre de Schoonloo.
Chalet met 2 Slaapkamer I Kom Wandelen en Fietsen es troba a Schoonloo (Països Baixos) i és a 0.9 km del centre de Schoonloo.