Cal que informeu Flower Hotel de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació. Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements. Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació. D'acord amb les directrius del govern per minimitzar la transmissió del coronavirus (Covid-19), aquest allotjament no accepta clients d'alguns països durant el període de validesa d'aquestes directrius. A conseqüència del coronavirus (Covid-19), aquest allotjament ha pres mesures de seguretat i neteja addicionals. Pot ser que el servei de menjar i begudes d'aquest allotjament sigui limitat o no estigui disponible a causa del coronavirus (Covid-19). D'acord amb les directrius del govern per minimitzar la transmissió del coronavirus (Covid-19), aquest allotjament només pot acceptar reserves de persones que treballin en serveis essencials o de viatgers que tinguin permís, durant el període de validesa d'aquestes directrius. A l'arribada, s'hauran de presentar proves per demostrar-ho. Si no se'n presenten, la reserva es cancel·larà. A causa del coronavirus (Covid-19), aquest allotjament ha suspès temporalment els serveis de trasllat. A causa del coronavirus (Covid-19), aquest allotjament està prenent mesures per protegir la seguretat dels clients i empleats. Per aquest motiu, pot ser que alguns serveis i equipament es vegin reduïts o que no estiguin disponibles. A causa del coronavirus (Covid-19), aquest allotjament ha reduït els horaris de recepció i altres serveis. D'acord amb les directrius del govern per minimitzar la transmissió del coronavirus (Covid-19), pot ser que aquest allotjament sol·liciti documentació addicional als clients per validar-ne la identitat, l'itinerari del viatge o altres dades rellevants, durant el període de validesa d'aquestes directrius. Els serveis de spa i gimnàs d'aquest allotjament no estan disponibles a causa del coronavirus (Covid-19). A causa del coronavirus (Covid-19), aquest allotjament aplica mesures estrictes per al distanciament físic. A causa del coronavirus (Covid-19), assegura't que a l'hora de reservar en aquest allotjament segueixes les directrius del govern local de la destinació pel que fa al motiu del viatge i la mida màxima del grup, entre d'altres. A causa del coronavirus (Covid-19), l'ús de mascareta és obligatori a totes les zones comunes interiors. No és possible quedar-se en aquest allotjament per fer quarantena pel coronavirus (Covid-19). L'allotjament ofereix proves PCR gratis a les persones que tinguin símptomes de coronavirus (Covid-19) confirmats per un metge professional. Aquest allotjament permet allargar l'estada gratis en cas que s'hagi de fer quarantena pel coronavirus (Covid-19), fins a un màxim de 10 dies extres. S'ofereix seguiment mèdic als clients que estiguin fent quarantena a causa del coronavirus (Covid-19). El seguiment es farà en persona o de manera virtual, segons el tipus d'allotjament i la ubicació. Per fer el check-in en aquest allotjament, és obligatori presentar una PCR de coronavirus (Covid-19) negativa. Per quedar-se en aquest allotjament, cal complir un o més dels requisits següents: acreditar la pauta de vacunació completa per al coronavirus (Covid-19), presentar una prova PCR vàlida amb resultat negatiu per al coronavirus o una prova d'haver-se recuperat fa poc de la Covid-19. Els clients rebran un contracte de lloguer que han de firmar i tornar a l'allotjament abans d'arribar. Si els clients no el reben a temps, han de contactar amb l'empresa de gestió d'allotjaments a través del número que apareix a la confirmació de la reserva. Els menors de 18 anys només poden fer el check-in acompanyats d'un progenitor o tutor legal.