Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa

+ 4

Troba el millor hotel a Calp per a les teves dates, per preu o preferència

Compara ofertes per a Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa entre centenars de webs des d'un sol lloc

Cerca ofertes amb cancel·lació gratuïta o puntuacions excel·lents

Compara habitacions i preus

Comparem preus en centenars de webs per trobar la millor ganga
1 nit
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Comparem preus en centenars de webs per trobar la millor ganga

Informació ràpida

Entrada a partir de les:
15:00
Sortida abans de les:
11:00

Serveis i instal·lacions

Pàrquing
Aire condicionat
Llançadora a l'aeroport
Piscina
No fumadors
Farmaciola

Més informació sobre Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa

Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa

Featuring an outdoor swimming pool, Albamar Apartamento 6 personas con parking cerca de la playa is set in the centre of Calpe, within 300 metres of Arenal Bol Beach and 26 km of Terra Natura.

Ubicació

CARRER PINTOR SOROLLA 19 2A, CALPE, ALICANTE 03710, Calp, 03710, Espanya|A 0,7 km del centre de la ciutat

Arribada i sortida

Entrada a partir de les:

15:00

Sortida abans de les:

11:00

Informació útil

Llits supletoris

Per obtenir més informació sobre com afegir llits supletoris, posa't en contacte amb l'hotel.

Bressol

Per obtenir més informació sobre com afegir un bressol, posa't en contacte amb l'hotel.

Informació important de l'hotel
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars. Et demanaran un dipòsit de EUR 200 quan arribis per si hi ha cap desperfecte. L'hauràs de pagar en efectiu. Se't tornarà el dipòsit durant el check-out. Després de revisar l'allotjament i veure que tot està bé, et tornaran el dipòsit sencer en efectiu. Gestionat per un particular

Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa: PMF

Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa és a 0.7 km del centre de Calp.
Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa es troba a Calp (Espanya) i és a 0.7 km del centre de Calp.
A Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa, pots arribar-hi a partir de les 15:00 i has de deixar l'habitació abans de les 11:00.
Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa té instal·lacions d'oci. Ves a la secció de serveis per saber-ne més.
Hi ha moltes coses per visitar i fer si t'allotges a Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa. Els llocs d'interès més propers són Playa Calpe, flower wall, Red Walls, Jardí del Parador iParc Natural Penyal d'Ifac.
Sí, Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa té pàrquing.
No tenim cap informació sobre els restaurants a Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa. Posa-t'hi en contacte quan facis la reserva.
Sembla que a Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa no s'ofereix esmorzar, però posa-t'hi en contacte directament per assegurar-te'n.
Sí, Albamar Apartamento 6 Personas con Parking Cerca de la Playa té aire condicionat.
Sí! Algú vol esmorzar al llit?