Le Rétro - Hyper Centre - Balcon et Terrasse

Troba el millor hotel a Tarbes per a les teves dates, per preu o preferència

Compara ofertes per a Le Rétro - Hyper Centre - Balcon et Terrasse entre centenars de webs des d'un sol lloc

Cerca ofertes amb cancel·lació gratuïta o puntuacions excel·lents

Compara habitacions i preus

Comparem preus en centenars de webs per trobar la millor ganga
1 nit
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Comparem preus en centenars de webs per trobar la millor ganga

Informació ràpida

Entrada a partir de les:
16:00
Sortida abans de les:
11:00

Serveis i instal·lacions

Wi-Fi
No fumadors
Sala de jocs
Calefacció
Accés a internet

Més informació sobre Le Rétro - Hyper Centre - Balcon et Terrasse

Le Rétro - Hyper Centre - Balcon et Terrasse

Situated in Tarbes in the Midi-Pyrénées region, Le Rétro - Hyper Centre - Balcon et terrasse features a balcony. The property is set 25 km from Basilica of Our Lady of the Rosary, 42 km from Palais Beaumont and 43 km from Zénith-Pau.

Ubicació

84 Rue Brauhauban, Tarbes, 65000, França|A 0,24 km del centre de la ciutat

Arribada i sortida

Entrada a partir de les:

16:00

Sortida abans de les:

11:00

Informació útil

Llits supletoris

Per obtenir més informació sobre com afegir llits supletoris, posa't en contacte amb l'hotel.

Bressol

Per obtenir més informació sobre com afegir un bressol, posa't en contacte amb l'hotel.

Informació important de l'hotel
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars. Cal que informeu Le Rétro - Hyper Centre - Balcon et terrasse de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació. Si causes danys a l'allotjament durant l'estada, et podrien demanar de pagar fins a un màxim de EUR 300 després de l'estada (d'acord amb les condicions en cas de danys d'aquest allotjament). Gestionat per un particular

Le Rétro - Hyper Centre - Balcon et Terrasse: PMF

A Le Rétro - Hyper Centre - Balcon et Terrasse, pots arribar-hi a partir de les 16:00 i has de deixar l'habitació abans de les 11:00.
No, Le Rétro - Hyper Centre - Balcon et Terrasse no té pàrquing. Si cerques un hotel amb espai per aparcar, filtra per allotjaments que tinguin l'opció Pàrquing a la secció Serveis als resultats de cerca.
No tenim cap informació sobre els restaurants a Le Rétro - Hyper Centre - Balcon et Terrasse. Posa-t'hi en contacte quan facis la reserva.