Atlantis Executive Melaka By I Housing

+ 92

Troba el millor hotel a Malacca per a les teves dates, per preu o preferència

Compara ofertes per a Atlantis Executive Melaka By I Housing entre centenars de webs des d'un sol lloc

Cerca ofertes amb cancel·lació gratuïta o puntuacions excel·lents

Compara habitacions i preus

Comparem preus en centenars de webs per trobar la millor ganga
1 nit
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Comparem preus en centenars de webs per trobar la millor ganga

Informació ràpida

Entrada a partir de les:
15:00
Sortida abans de les:
11:00

Serveis i instal·lacions

Wi-Fi
Pàrquing
Aire condicionat
Llançadora a l'aeroport
Gimnàs
No fumadors

Més informació sobre Atlantis Executive Melaka By I Housing

Atlantis Executive Melaka By I Housing

Atlantis Executive Melaka By I Housing offers water sports facilities and a hot tub, as well as accommodation with a kitchenette in Melaka, 2.4 km from Baba & Nyonya Heritage Museum.

Ubicació molt bona

4,4

pangsapuri atlantis kota syahbandar,jalan ksb11a,75200 melaka Atlantis Residence, Malacca, 75200, Malàisia|A 2,97 km del centre de la ciutat

Arribada i sortida

Entrada a partir de les:

15:00

Sortida abans de les:

11:00

Informació útil

Llits supletoris

Per obtenir més informació sobre com afegir llits supletoris, posa't en contacte amb l'hotel.

Bressol

Per obtenir més informació sobre com afegir un bressol, posa't en contacte amb l'hotel.

Informació important de l'hotel
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars. Cal que informeu Atlantis Executive Melaka By I Housing de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació. Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements. Et demanaran un dipòsit de MYR 200 quan arribis per si hi ha cap desperfecte. L'hauràs de pagar per transferència bancària. Se't tornarà el dipòsit 7 dies després del check-out. El dipòsit es reemborsarà íntegrament mitjançant transferència bancària si no hi ha danys a l'allotjament en inspeccionar-lo després de la sortida. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted. Please note that the swimming pool is closed on Tuesdays for cleaning. The swimming pool is available for guests aged 18-59 only.

Atlantis Executive Melaka By I Housing: PMF

A Atlantis Executive Melaka By I Housing, pots arribar-hi a partir de les 15:00 i has de deixar l'habitació abans de les 11:00.
Sí, Atlantis Executive Melaka By I Housing té pàrquing.
No tenim cap informació sobre els restaurants a Atlantis Executive Melaka By I Housing. Posa-t'hi en contacte quan facis la reserva.