2 Bed Apt, 4 Beds, 3 TVs Plus Parking

Troba el millor hotel a Edimburg per a les teves dates, per preu o preferència

Compara ofertes per a 2 Bed Apt, 4 Beds, 3 TVs Plus Parking entre centenars de webs des d'un sol lloc

Cerca ofertes amb cancel·lació gratuïta o puntuacions excel·lents

Compara habitacions i preus

Comparem preus en centenars de webs per trobar la millor ganga
1 nit
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Comparem preus en centenars de webs per trobar la millor ganga

Informació ràpida

Entrada a partir de les:
16:00
Sortida abans de les:
10:00

Serveis i instal·lacions

Wi-Fi
Pàrquing
No fumadors
Accés a internet

Més informació sobre 2 Bed Apt, 4 Beds, 3 TVs Plus Parking

2 Bed Apt, 4 Beds, 3 TVs Plus Parking

Set in Edinburgh in the Lothian region, with Arthurs Seat nearby, 2 Bed Apt, 4 Beds, 3 TVs Plus Parking offers accommodation with free WiFi and free private parking. The property is around 2.6 km from National Museum of Scotland, 2.

Ubicació

Prestonfield Avenue, Edimburg, EH16 5ef, Regne Unit|A 2,78 km del centre de la ciutat

Arribada i sortida

Entrada a partir de les:

16:00

Sortida abans de les:

10:00

Informació útil

Llits supletoris

Per obtenir més informació sobre com afegir llits supletoris, posa't en contacte amb l'hotel.

Bressol

Per obtenir més informació sobre com afegir un bressol, posa't en contacte amb l'hotel.

Informació important de l'hotel
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars. Cal que informeu 2 Bed Apt, 4 Beds, 3 TVs Plus Parking de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació. Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements. Els clients rebran un contracte de lloguer que han de firmar i tornar a l'allotjament abans d'arribar. Si els clients no el reben a temps, han de contactar amb l'empresa de gestió d'allotjaments a través del número que apareix a la confirmació de la reserva. Els menors de 18 anys només poden fer el check-in acompanyats d'un progenitor o tutor legal. Se't demanarà un dipòsit de GBP 200 per si hi ha cap desperfecte. L'amfitrió et carregarà l'import 7 dies abans de l'arribada. L'hauràs de pagar amb targeta. Se't tornarà el dipòsit 7 dies després del check-out. Després de revisar l'allotjament i veure que tot està bé, et tornaran el dipòsit sencer a la targeta.

2 Bed Apt, 4 Beds, 3 TVs Plus Parking: PMF

A 2 Bed Apt, 4 Beds, 3 TVs Plus Parking, pots arribar-hi a partir de les 16:00 i has de deixar l'habitació abans de les 10:00.
Sí, 2 Bed Apt, 4 Beds, 3 TVs Plus Parking té pàrquing.
No tenim cap informació sobre els restaurants a 2 Bed Apt, 4 Beds, 3 TVs Plus Parking. Posa-t'hi en contacte quan facis la reserva.