Lloguer de cotxes a Manisa (Turquia)

Aprofita la màgia del nostre motor de cerca per trobar cotxes de lloguer barats a Manisa

Compara les opcions de lloguer de cotxes, com ara el preu, la facilitat de recollida, una política de combustible justa i molt més

Troba ofertes de lloguer de cotxes a Manisa que pots modificar o cancel·lar si has de canviar de plans

Selecciona el punt de recollida a Manisa

Hi ha 7 proveïdors de lloguer de cotxes a Manisa. Consulta al mapa següent el lloc de recollida que et vagi millor.

Les empreses de lloguer de cotxes més populars a Manisa

Llogar un cotxe a Manisa: dades breus

Aquí tens tot el que et cal saber per agafar el volant sense preocupacions.
L'empresa de lloguer de cotxes més popularEnterprise
El cotxe més popularEconòmic, 4-5 portes
Preu mitjà diari47 €
El millor moment per fer una reserva1 setmana abans

Preguntes més freqüents

De mitjana, llogar un cotxe a Manisa et sortirà per uns 47 € al dia o uns 208 € a la setmana. 
El cotxe més barat per llogar a Manisa és un SUV compacte. El més popular és Econòmic, 4-5 portes.
L'empresa de lloguer de cotxes més barata a Manisa actualment és Enterprise, i després Nissa Car Rental.
De mitjana, al voltant del 208 €. No obstant això, el millor preu que hem trobat per al lloguer d'un cotxe durant una setmana a Manisa és de 208 €.
Si busques llibertat per explorar Manisa, tria un cotxe amb quilometratge il·limitat o cerca ofertes de lloguer de cotxes amb una política de combustible de ple a ple en comptes d'una política de mig ple a ple.

També destaquem clarament les opcions de lloguer de cotxes i furgonetes a Manisa que ofereixen cancel·lació gratuïta
Sí, pots trobar fàcilment empreses de lloguer de cotxes que et permetin recollir el cotxe en un lloc i després deixar-lo en un altre. Només has de seleccionar Retorna el cotxe a una ubicació diferent quan facis cerques amb nosaltres.
El transport públic té les seves limitacions, i pot ser complicat moure's amb nens o equipatge. Si disposes d'un vehicle, pots anar on vulguis, quan vulguis i durant el temps que vulguis. I podràs descobrir més racons fora de Manisa.
La majoria dels llocs (també Manisa) permeten que els menors de 25 anys lloguin un cotxe sempre que proporcionin un carnet de conduir vàlid i la documentació pertinent. Pot ser que l'assegurança sigui un pèl més cara per als conductors més joves. 
El preu més barat que hem trobat per a un cotxe econòmic és de 34 € al dia. El preu mitjà per dia és al voltant dels 47 €.
Per descomptat. La majoria d'empreses de lloguer de cotxes com Enterprise, gri rent i Avis ofereixen cadiretes per a nadons i nens com a complement en fer la reserva.
Altres viatgers han puntuat Enterprise com l'empresa que ofereix la millor experiència en general.
Cerquem a Internet tota mena d'ofertes de lloguer de vehicles, incloses les furgonetes. En aquest moment, però, no hem trobat cap lloguer de furgonetes a Manisa.