Lloguer de cotxes a Sakura (Japó)

Compara cotxes de lloguer de proveïdors de confiança

Reserva un cotxe de lloguer amb tota la tranquil·litat

Estalvia en gran quan lloguis un cotxe a Sakura

Troba una oferta de lloguer de cotxes

Cerca lloguers de cotxes a Sakura a prop teu

Tria entre 4 punts de recollida

Troba lloguers de cotxes barats a Sakura

Aquests són els preus de lloguer de cotxes a Sakura més baixos que hem trobat durant els pròxims 30 dies i estan subjectes a canvis.

Selecciona el punt de recollida a Sakura

Hi ha 4 proveïdors de lloguer de cotxes a Sakura. Consulta al mapa següent el lloc de recollida que et vagi millor.

Les empreses de lloguer de cotxes més populars a Sakura

Llogar un cotxe a Sakura: dades breus

Aquí tens tot el que et cal saber per agafar el volant sense preocupacions.
L'empresa de lloguer de cotxes més popularHertz
El cotxe més popularCompacte, 4-5 portes
Preu mitjà diari56 €
El millor moment per fer una reserva4 setmanes abans

Preguntes més freqüents

De mitjana, llogar un cotxe a Sakura et sortirà per uns 56 € al dia o uns 303 € a la setmana. 
El cotxe més barat per llogar a Sakura és una furgoneta de passatgers intermèdia. El més popular és Compacte, 4-5 portes.
Les empreses de lloguer de cotxes més barates a Sakura actualment són Hertz i NIPPON Rent A Car.
De mitjana, al voltant del 303 €. No obstant això, el millor preu que hem trobat per al lloguer d'un cotxe durant una setmana a Sakura és de 303 €.
Si busques llibertat per explorar Sakura, tria un cotxe amb quilometratge il·limitat o cerca ofertes de lloguer de cotxes amb una política de combustible de ple a ple en comptes d'una política de mig ple a ple.

També destaquem clarament les opcions de lloguer de cotxes i furgonetes a Sakura que ofereixen cancel·lació gratuïta
Sí, pots trobar fàcilment empreses de lloguer de cotxes que et permetin recollir el cotxe en un lloc i després deixar-lo en un altre. Només has de seleccionar Retorna el cotxe a una ubicació diferent quan facis cerques amb nosaltres.
El transport públic té les seves limitacions, i pot ser complicat moure's amb nens o equipatge. Si disposes d'un vehicle, pots anar on vulguis, quan vulguis i durant el temps que vulguis. I podràs descobrir més racons fora de Sakura.
La majoria dels llocs (també Sakura) permeten que els menors de 25 anys lloguin un cotxe sempre que proporcionin un carnet de conduir vàlid i la documentació pertinent. Pot ser que l'assegurança sigui un pèl més cara per als conductors més joves. 
El preu més barat que hem trobat per a un cotxe econòmic és de 63 € al dia. El preu mitjà per dia és al voltant dels 67 €.
Per descomptat. La majoria d'empreses de lloguer de cotxes com Hertz, NIPPON Rent A Car i Toyota Rent A Car ofereixen cadiretes per a nadons i nens com a complement en fer la reserva.
Altres viatgers han puntuat HM Rent-a-Car com l'empresa que ofereix la millor experiència en general.
Cerquem a Internet tota mena d'ofertes de lloguer de vehicles, incloses les furgonetes. En aquest moment, però, no hem trobat cap lloguer de furgonetes a Sakura.